Ramowy rozkład dnia
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI 3, 4 –LETNICH
Czas
od……..do…….. |
Organizacyjna forma aktywności
|
06.30 – 08.00 | Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m. in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze
|
08.00 – 08.30 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi
|
08.30 – 08.40 | Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence
|
08.40 – 08.50 | Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów i innych procesów poznawczych
|
08.50. – 09.00 | Czynności higieniczno-porządkowe
|
09.00 – 09.30. | ŚNIADANIE
|
09.30 – 10.00 | Zajęcia dydaktyczne według przyjętego programu wychowania przedszkolnego
|
10.00 – 10.30 | Zabawy i zajęcia dowolne, indywidualna praca z dziećmi
|
10.30 – 11.45 | Spacer, obserwacje przyrodnicze, pobyt w ogrodzie przedszkolnym
|
11.45 – 12.00 | Czynności higieniczno-porządkowe
|
12.00 – 12.30 | OBIAD
|
12.30 – 14.20 | Wypoczynek na leżakach, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej, czytanie lub opowiadanie bajek dzieciom przez nauczyciela
|
14.20 – 14.30 | Czynności higieniczno-porządkowe
|
14.30 – 14.50 | POWIECZOREK
|
14.50 – 15.15 | Zabawy ruchowe, zabawy dydaktyczne, ćwiczenia utrwalające
|
15.15 – 16.00 | Zabawy i zajęcia dowolne, praca indywidualna z dziećmi. Pobyt w ogrodzie
|
16.00 – 17.00 | Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci
|
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI 5 –LETNICH
Czas
od……..do…….. |
Organizacyjna forma aktywności
|
06.30 – 08.00 | Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m. in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze
|
08.00 – 08.30 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi
|
08.30 – 08.40 | Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence
|
08.40 – 08.50 | Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów i innych procesów poznawczych
|
08.50. – 09.00 | Czynności higieniczno-porządkowe
|
09.00 – 09.30. | ŚNIADANIE
|
09.30 – 10.30 | Zajęcia dydaktyczne według przyjętego programu wychowania przedszkolnego
|
10.30 – 11.00 | Zabawy i zajęcia dowolne, indywidualna i grupowa praca z dziećmi
|
11.00 – 11.45 | Spacer, obserwacje przyrodnicze, pobyt w ogrodzie przedszkolnym
|
11.45 – 12.00 | Czynności higieniczno-porządkowe
|
12.00 – 12.30 | OBIAD
|
12.30 – 13.00 | Bajkoterapia/ czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne, ćwiczenia utrwalające |
13.00 – 14.00 | Pobyt w ogrodzie przedszkolnym, zabawy dowolne w sali
|
14.00 – 14.15 | Czynności higieniczno-porządkowe
|
14.15 – 15.00 | PODWIECZOREK
|
15.00 – 16.00 | Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści.
Prace użyteczne – porządkowanie zabawek na pólkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody, itp. Indywidualna i grupowa praca z dziećmi/ pobyt w ogrodzie |
16.00 – 17.00 | Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci
|