|
Ramowy rozkład dnia |
RYTM DNIA (dzieci młodsze)
|
Czas
od …do …
|
Forma aktywności
|
6.30 – 7.00
|
Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, itp.
|
7.00 – 8.15
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi
|
8.15 – 8.30
|
Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
|
8.30 – 8.45
|
Ćwiczenia poranne/zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence
|
8.45 – 9.00
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
9.00 – 9.30
|
ŚNIADANIE
|
9.30. – 10.00
|
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
|
10.00 – 10.30
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi
|
10.30 – 11.45
|
Pobyt w ogrodzie, spacer, obserwacje przyrodnicze
|
11.45 – 12.00
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
12.00 – 12.30
|
OBIAD
|
12.30 – 14.15
|
Wypoczynek na leżakach, słuchanie bajek / muzyki relaksacyjnej
|
14.15 – 14.30
|
Czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa
|
14.30 – 15.00
|
PODWIECZOREK
|
15.00 – 15.15
|
Zabawy dydaktyczne
|
15.15 – 16.00
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, pobyt w ogrodzie, indywidualna praca z dziećmi
|
16.00 – 17.00
|
Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci
|
RYTM DNIA (dzieci starsze)
|
Czas
od …do …
|
Forma aktywności
|
6.30 – 7.00
|
Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, itp.
|
7.00 – 8.15
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi
|
8.15 – 8.30
|
Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
|
8.30 – 8.45
|
Ćwiczenia poranne/zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence
|
8.45 – 9.00
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
9.00 – 9.30
|
ŚNIADANIE
|
9.30. – 10.30
|
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
|
10.30 – 11.00
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi
|
11.00 – 11.45
|
Aktywność ruchowa w ogrodzie
|
11.45 – 12.00
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
12.00 – 12.30
|
OBIAD
|
12.30 – 13.00
|
Bajkoterapia / język obcy
|
13.00 – 14.15
|
Spacer, obserwacje przyrodnicze
|
14.15 – 14.30
|
Czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa
|
14.30 – 15.00
|
PODWIECZOREK
|
15.00 – 15.15
|
Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści
|
15.15 – 16.00
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, pobyt w ogrodzie, indywidualna praca z dziećmi
|
16.00 – 17.00
|
Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci
|
|
|
|